INTRODUCERE

Wolters Kluwer N.V, împreună cu diversele sale filiale (denumite colectiv „Wolters Kluwer”, „noi”, „noastre”) dorește să vă informeze despre modalitățile în care prelucrăm informațiile dvs. cu caracter personal. În această Notificare privind confidențialitatea și modulele cookie vă explicăm ce informații cu caracter personal colectăm, utilizăm și divulgăm. Aceasta este Notificarea noastră globală privind confidențialitatea și modulele cookie. Dacă sunteți rezident în California, Quebec sau Canada, mai jos puteți găsi informații specifice care se aplică locației dvs.

Informații cu caracter personal înseamnă orice date referitoare la o persoană care poate fi identificată, în mod direct sau indirect, pe baza informațiilor respective. Acestea pot include informații precum nume, date de contact, date de identificare (online), identificatori online sau alte caracteristici specifice acelei persoane. 

Această notificare privind confidențialitatea și modulele cookie se aplică atunci când vizitați site-urile noastre web, soluțiile și alte servicii, inclusiv evenimente și comunicări prin chat web, care fac trimitere sau afișează un link către această notificare („Servicii”). Această Notificare privind confidențialitatea și modulele cookie poate fi însoțită sau înlocuită de declarații sau condiții suplimentare privind confidențialitatea, comunicate periodic către dvs.

  • CINE SUNTEM NOI

    Wolters Kluwer este o organizație globală formată din mai multe companii în întreaga lume. Paginile web ale corporației noastre conțin informații despre sediul nostru social, Wolters Kluwer N.V., și diversele sale filiale sau sucursale, în funcție de paginile pe care le vizitați. Informațiile cu caracter personal furnizate către sau colectate de către Wolters Kluwer prin intermediul paginilor web ale corporației sunt controlate de către Wolters Kluwer N.V., căsuța poștală 1030, 2400 BA, Alphen aan den Rijn, Țările de Jos, în anumite circumstanțe împreună cu una dintre filialele sau sucursalele sale. De exemplu, datele referitoare la utilizarea unei pagini web specifice unui produs pot fi utilizate atât de Wolters Kluwer N.V. cât și de filialele sau sucursalele Wolters Kluwer care oferă produsul respectiv. Prelucrarea datelor cu caracter personal asociate se efectuează pe baza unui acord comun al operatorilor încheiat între Wolters Kluwer N.V. și filialele sau sucursalele sale interesate. În conformitate cu acest acord, compania Wolters Kluwer N.V. va fi în orice moment la dispoziția persoanelor vizate pentru a clarifica orice nelămuriri sau întrebări și/sau pentru a le permite să își exercite drepturile conform legilor locale de protecție a datelor cu caracter personal. Unele pagini specifice produselor pot conține funcții de comunicare specifice entității afiliate sau sucursalei Wolters Kluwer care stă la baza produsului asociat cu pagina web respectivă, precum formulare de contact și caracteristici de chat web. Operatorul informațiilor cu caracter personal colectate prin aceste caracteristici de comunicare este partea identificată acolo.

    • Ne angajăm să protejăm informațiile cu caracter personal ale clienților, utilizatorilor, angajaților și ale altor părți interesate, ajutând în același timp clienții, angajații, investitorii și societatea să creeze un impact mai profund și să ia decizii corecte.
    • Dacă doriți să ne contactați în legătură cu întrebări referitoare la informațiile dvs. cu caracter personal, inclusiv identitățile operatorilor de date specifici care v-au prelucrat informațiile cu caracter personal în conformitate cu prezenta politică privind confidențialitatea, puteți consulta secțiunea „CUM NE PUTEȚI CONTACTA” de mai jos.
  • CE INFORMAȚII CU CARACTER PERSONAL COLECTĂM?

    Tipul de informații cu caracter personal pe care le colectăm depinde de relația dvs. cu noi și de serviciile pe care vi le furnizăm. În acest scop, putem colecta următoarele informații cu caracter personal despre dvs.: 

    • Nume și detalii de contact, precum prenumele și numele de familie, adresa de e-mail, adresa poștală, numărul de telefon 
    • Informații legate de muncă, precum funcția și alte informații privind angajarea sau educația 
    • Datele de conectare ale contului, precum parolele și alte informații de securitate pentru autentificare și acces 
    • Informații financiare, precum contul bancar, numerele cardului de credit și de debit pentru procesarea plăților 
    • Informații privind utilizarea, precum informații comportamentale despre modul în care navigați în cadrul Serviciilor noastre, ce elemente ale Serviciilor noastre utilizați mai frecvent, informații referitoare la bunurile și/sau serviciile pe care doriți să le comandați, lista de dorințe, preferințele, hobbyurile etc. Alte informații comunicate de dvs. prin site-urile web, aplicațiile, magazinele web și alte produse ale noastre.Informații despre computer, dispozitiv și conexiune, precum adresele IP, tipul de browser, versiunea și locația  
    • Informații audiovizuale, cum ar fi vocea și imaginea dvs. captate în fotografii, înregistrări video sau audio în cazul în care participați la evenimentele noastre sau ne lăsați un mesaj. 
    • Orice alte informații comunicate de dvs. prin site-urile web și aplicațiile noastre sau alte produse și servicii inclusiv comunicările prin chat web.

    Dacă aveți sub 13 ani, vă rugăm să nu utilizați și să nu accesați Serviciile. Wolters Kluwer nu colectează și nu păstrează în cunoștință de cauză informații cu caracter personal (după cum este definit de Legea privind protecția confidențialității online a copiilor din Statele Unite) de la persoane sub 13 ani. Dacă Wolters Kluwer află că informațiile cu caracter personal ale unor persoane sub 13 ani au fost colectate pe sau prin intermediul serviciilor, vom lua măsurile adecvate pentru a șterge aceste informații. 

  • CUM COLECTĂM INFORMAȚII CU CARACTER PERSONAL

    Noi și furnizorii noștri de servicii terți putem colecta informații cu caracter personal din următoarele surse:

    • Interacțiuni directe, precum momentul când vă înregistrați pentru Serviciile noastre, efectuați o achiziție sau comunicați cu noi, inclusiv prin caracteristicile noastre de chat web
    • Date de la terți, precum informații de pe site-urile web ale unor terțe părți sau alte informații pe care le-ați pus la dispoziția publicului sau informații furnizate de surse ale unor terțe părți, inclusiv, fără limitare, entități guvernamentale și revânzători de date 
    • Tehnologii de urmărire automată, precum informații colectate în mod automat despre interacțiunea dvs. cu Serviciile și site-urile noastre web utilizând diverse tehnologii, precum module cookie, jurnale web, semnalizatoare și etichete de internet.
  • CUM FOLOSIM INFORMAȚIILE DVS. CU CARACTER PERSONAL

    Informațiile cu caracter personal sunt utilizate în scopurile pentru care au fost colectate și pot fi utilizate în continuare doar în scopuri statutare sau în alte scopuri legitime. Ca exemplu, dacă folosiți formularul de contact al serviciului nostru pe site-ul nostru web sau caracteristicile de chat web, vom folosi informațiile pe care le-ați furnizat la început pentru a răspunde la solicitarea dvs. privind serviciul. Putem utiliza în continuare aceste informații pentru a îmbunătăți calitatea procesului nostru de servicii pentru clienți. 

    Legalitatea prelucrării este unul dintre principiile primare referitoare la prelucrarea informațiilor dvs. cu caracter personal - aplicăm următoarele temeiuri juridice de prelucrare: 

    • prelucrarea este necesară pentru executarea unui contract sau pentru a lua măsuri înainte de încheierea unui contract; 
    • prelucrarea este necesară în scopul intereselor noastre legitime - de exemplu, pentru a îmbunătăți calitatea produselor și serviciilor noastre; 
    • prelucrarea este necesară pentru respectarea unei obligații legale la care suntem supuși sau care este în alt mod legală în conformitate cu legile aplicabile privind protecția datelor;
    • cu acordul dvs. 

    În funcție de modul în care interacționați cu noi și cu Serviciul, putem folosi informațiile dvs. cu caracter personal în următoarele scopuri: 

    • Administrarea relației noastre cu dvs. și activitatea noastră, precum furnizarea și gestionarea accesului la serviciile noastre și utilizarea lor. Această prelucrare este necesară pentru executarea unui contract; 
    • Dezvoltarea și îmbunătățirea produselor și Serviciilor noastre noi și existente, precum invitarea dvs. să participați la sondaje de opinie sau analizarea traficului pe site-ul web pentru personalizarea experienței dvs. cu Serviciile noastre. Această prelucrare este necesară în scopul intereselor noastre legitime; 
    • Marketing și publicitate, precum segmentarea clienților, furnizarea de comunicări de marketing sau publicitate care vă pot fi de interes. Această prelucrare are loc cu acordul dvs. sau în scopul intereselor noastre legitime; 
    • Recrutare, precum evaluarea solicitanților de locuri de muncă. Această prelucrare are loc pentru a lua măsuri înainte de a încheia un contract sau cu acordul dvs.; 
    • Furnizarea de comunități online, precum crearea de camere de chat, chaturi web, forumuri, panouri de mesaje sau grupuri noi disponibile pentru dvs. Această prelucrare este necesară pentru executarea unui contract sau pentru interesele noastre legitime. Rețineți că orice informații dezvăluite în sălile de chat, în forumuri, în panourile de mesaje și alte grupuri online sunt publice. Vă recomandăm să fiți prudent/ă atunci când divulgați informații cu caracter personal în aceste forumuri, deoarece aceste informații sunt puse la dispoziția altor utilizatori. Nu divulgați informații în aceste forumuri publice care ar putea fi considerate confidențiale sau proprietare sau care nu doriți să fie la dispoziția publicului sau a căror divulgare este interzisă.
    • Alte scopuri generale de susținere a activităților, inclusiv, printre altele, achiziții, management financiar și fiscal, managementul riscului și conformității și raportare externă. Această prelucrare este necesară pentru respectarea unei obligații legale la care suntem supuși sau care este în alt mod legală în conformitate cu legile aplicabile privind protecția datelor sau pentru interesele noastre legitime. 
  • PARTAJAREA INFORMAȚIILOR DVS. CU CARACTER PERSONAL

    Pentru a vă putea oferi cele mai bune servicii posibile și pentru a continua operațiunile activității noastre, putem partaja anumite informații pe plan intern sau cu terți selectați. Este posibil, de asemenea, să existe o anumită obligație statutară sau legală despre care credem că ne impune, cu bună credință, să vă divulgăm informațiile cu caracter personal pe plan extern. În rândul părților cu care am putea partaja datele sunt incluse/incluși: 

    • alte filiale sau sucursale Wolters Kluwer, de exemplu, pentru furnizarea de tehnologie de bază pentru a susține serviciile pe care le furnizăm; 
    • furnizorii noștri de servicii, de exemplu, pentru gestionarea sau găzduirea serviciilor și/sau a tehnologiei de bază pentru serviciile pe care le furnizăm; 
    • partenerii noștri de afaceri și agenții de publicitate, de exemplu, dacă ați achiziționat sau v-ați exprimat interesul pentru un produs sau un serviciu sau ați primit sau ați vizualizat o reclamă a unui astfel de partener de afaceri, ați interacționat cu aceștia sau ați autorizat, în alt mod, partajarea informațiilor dvs. cu caracter personal cu un astfel de partener de afaceri;
    • sau un serviciu ori ați văzut o reclamă a unui astfel de partener de afaceri, ați interacționat cu aceștia sau ați autorizat, în alt mod, partajarea informațiilor dvs. cu caracter personal cu un astfel de partener de afaceri;
    • organizații de abonare, acreditare sau profesionale, de exemplu, pentru furnizarea informațiilor privind utilizarea către organizațiile care vă oferă acces la Serviciile noastre și/sau partajarea creditelor de urmărire și răscumpărare pentru acreditare profesională; 
    • organizații implicate în transferuri de activități, de exemplu, către un cumpărător sau o entitate succesorală în cazul unei vânzări sau a oricărei alte tranzacții corporative care implică o parte sau întreaga noastră activitate;
    • alte părți, de exemplu, după cum este necesar pentru problemele externe de audit, conformitate, managementul riscului, probleme de dezvoltare corporativă și/sau guvernanță corporativă; sau 
    • autorități guvernamentale, autorități de reglementare și alte terțe părți, ca răspuns la o cerere juridică, hotărâri judecătorești și/sau după cum este necesar pentru a respecta legislația aplicabilă. 

    Ori de câte ori partajăm informații cu caracter personal pe plan intern sau cu terțe părți din alte țări, implementăm măsuri de protecție adecvate în conformitate cu legislația aplicabilă de protecție a datelor, inclusiv, după caz, cu clauzele Modelului UE sau alte măsuri de protecție privind transferurile specificate în legislația aplicabilă privind protecția datelor, precum reguli corporative obligatorii, un acord comun sau derogări. În conformitate cu legislația aplicabilă, terțele părți sunt obligate să utilizeze măsuri de protecție adecvate pentru a proteja informațiile cu caracter personal și pot accesa doar informațiile cu caracter personal care sunt necesare pentru îndeplinirea sarcinilor specifice ale acestora. 

  • CÂT TIMP VĂ PĂSTRĂM INFORMAȚIILE CU CARACTER PERSONAL?
    Informațiile dvs. cu caracter personal vor fi prelucrate în măsura în care acest lucru este necesar pentru îndeplinirea obligațiilor noastre, pentru a îndeplini obligații juridice și în perioada necesară îndeplinirii scopurilor pentru care se colectează informațiile, în conformitate cu politicile noastre de păstrare a datelor și legislația aplicabilă privind protecția datelor. Atunci când nu mai avem nevoie de informațiile dvs. cu caracter personal, vom lua toate măsurile rezonabile pentru a le elimina din sistemele și evidențele noastre sau vom lua măsuri pentru a le anonimiza în mod corespunzător, astfel încât să nu mai puteți fi identificat/ă prin intermediul acestora. 
  • CUM VĂ PROTEJĂM INFORMAȚIILE CU CARACTER PERSONAL
    Am pus în aplicare un cadru intern de politici și standarde minime pentru toate activitățile noastre pentru a vă păstra datele în siguranță. În plus, limităm accesul la informații cu caracter personal al angajaților noștri, partenerilor de afaceri, furnizorilor de servicii și furnizorilor de servicii terți la o bază de tip „cunoaștere necesară”. Mai precis și în conformitate cu legea, luăm măsuri tehnice și organizatorice adecvate (politici și proceduri, securitate IT și altele) pentru a asigura confidențialitatea și integritatea informațiilor dvs. cu caracter personal și modul în care acestea sunt prelucrate. 
  • CARE SUNT DREPTURILE DVS.?

    În calitate de organizație globală, activăm în jurisdicții diferite, care acordă persoanelor fizice niveluri diferite de protecție în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal. Vă vom respecta drepturile în conformitate cu legea aplicabilă. În măsura prevăzută în legislația dvs. locală aplicabilă privind protecția datelor, inclusiv legislația europeană aplicabilă privind protecția datelor, drepturile dvs. pot include următoarele: 

    • Dreptul de acces („o prezentare generală a informațiilor dvs. cu caracter personal”): dreptul de a obține o prezentare generală a informațiilor dvs. cu caracter personal pe care le prelucrăm. 
    • Dreptul la rectificare („corectarea informațiilor dvs. cu caracter personal”): dacă informațiile dvs. cu caracter personal sunt inexacte sau incomplete, aveți dreptul de a ne solicita să rectificăm sau să completăm informațiile dvs. 
    • Dreptul la ștergerea informațiilor („dreptul la ștergere”): dreptul de a ne solicita să vă ștergem informațiile cu caracter personal în măsura permisă de legea aplicabilă. În anumite circumstanțe, este posibil să nu putem accepta solicitarea dvs., de exemplu, atunci când prelucrarea este necesară pentru a respecta o obligație legală sau dacă prelucrarea este necesară pentru executarea unui contract. În unele cazuri, informațiile dvs. cu caracter personal sunt necesare pentru a furniza serviciile și dacă nu ne furnizați aceste informații, atunci vi se poate interzice accesarea și utilizarea serviciilor sau utilizarea anumitor funcții ale serviciilor. 
    • Dreptul la portabilitatea datelor („transferarea informațiilor dvs. cu caracter personal”): dreptul de a ne solicita să transferam informațiile dvs. cu caracter personal direct către dvs. Aceasta se aplică anumitor informații cu caracter personal, dacă sunt prelucrate prin mijloace automatizate și cu acordul dvs. sau pe baza unui contract pe care îl aveți cu noi. La cererea dvs. și acolo unde este posibil din punct de vedere tehnic, vom transfera informațiile dvs. cu caracter personal unei alte părți la alegere.
    • Dreptul la restricționarea prelucrării: dreptul de a solicita restricționarea sau oprirea prelucrării informațiilor dvs. cu caracter personal deținute de noi pentru o anumită perioadă de timp sau pentru o perioadă nedeterminată. În anumite circumstanțe, este posibil să nu putem accepta solicitarea dvs., de exemplu, atunci când prelucrarea este necesară pentru a respecta o obligație legală sau dacă putem demonstra în alt mod temeiuri legitime convingătoare. 
    • Dreptul de a vă opune: dreptul de a vă opune la prelucrarea informațiilor dvs. cu caracter personal. Motivele unei opuneri trebuie să se refere la situația dvs. particulară și să fie legate de o prelucrare bazată pe condiția unui interes legitim. Atunci nu vom mai prelucra informațiile cu caracter personal, decât dacă putem demonstra în alt mod temeiuri convingătoare. În anumite circumstanțe aveți dreptul necondiționat de a vă opune; de exemplu, în contextul activităților de marketing direct. 
    • Retragerea consimțământului: dreptul de a vă retrage în orice moment consimțământul pentru prelucrarea informațiilor dvs. cu caracter personal; de exemplu, după ce ne-ați dat consimțământul pentru a vă menține la curent în privința serviciilor, aveți dreptul de a vă retrage în orice moment consimțământul. Retragerea consimțământului nu va afecta caracterul legal al prelucrării datelor dvs. cu caracter personal de dinaintea retragerii. 

    Pentru a vă exercita drepturile (dacă este cazul) și/sau pentru orice alte întrebări privind gestionarea informațiilor dvs. cu caracter personal, consultați secțiunea „CUM NE PUTEȚI CONTACTA” de mai jos.

    În cazul în care considerați că nu suntem receptivi sau dacă nu sunteți de acord cu practicile noastre privind confidențialitatea datelor, puteți, de asemenea, depune o reclamație la Autoritatea dvs. locală de protecție a datelor.

  • UTILIZAREA MODULELOR COOKIE ȘI A RECLAMELOR BAZATE PE INTERESE

    Modulele cookie sunt fișiere text mici, care ar putea fi stocate pe computerul sau pe dispozitivul dvs. mobil.  Tehnologii similare pot include pixeli, semnalizatoare, etichete, scripturi incorporate, pluginuri ale rețelelor sociale sau alte tehnologii de urmărire sau similare.  Aceste tehnologii de urmărire sunt utilizate deseori împreună cu module cookie, dar pot fi stocate în mod diferit.   

    • Folosim module cookie și tehnologii de urmărire similare (denumite în continuare în mod colectiv „Module cookie”) în mai multe scopuri diferite, inclusiv pentru a ne optimiza site-urile web, pentru a facilita navigarea pe site-uri web și pentru a analiza traficul pe site-uri web.  Modulele cookie pot colecta informații pentru a analiza comportamente de navigare personale, a vă reține pe dvs. și preferințele dvs., a personaliza Serviciile noastre și a transmite și măsura reclame (inclusiv reclame pe bază de interese).  

    Putem folosi module cookie aparținând uneia dintre cele patru categorii afișate mai jos. 

    • Module cookie strict necesare – Aceste module cookie sunt necesare pentru funcționarea site-ului web. Acestea sunt setate de obicei drept răspuns la acțiunile pe care le întreprindeți, considerate solicitări de servicii, precum setarea preferințelor privind confidențialitatea, autentificarea sau completarea unor formulare. Puteți seta browserul să blocheze sau să vă avertizeze în legătură cu aceste module cookie. Acest lucru ar putea afecta funcționarea corectă a site-ului (sau a unor părți din acesta).
    • Module cookie funcționale – Aceste module cookie îi permit site-ului web să ofere funcții, experiența utilizatorului și personalizare avansate. Acestea pot fi setate de către noi sau de către furnizori terțe părți ale căror servicii sunt adăugate la paginile noastre. Dacă nu permiteți aceste module cookie, este posibil ca o parte din aceste servicii sau chiar niciunul dintre acestea să nu funcționeze în mod corespunzător.
    • Module cookie de performanță – aceste module cookie sprijină servicii analitice care ne ajută să îmbunătățim funcționalitatea site-ului nostru web și experiența utilizatorului.
    • Module cookie de publicitate - aceste module cookie pot fi aplicate pentru a colecta informații, pentru a emite conținut personalizat și publicitate pe propriile noastre site-uri web și pe alte site-uri web.
    • Dacă nu doriți stocarea modulelor cookie, majoritatea browserelor moderne vă permit să selectați opțiunile sau preferințele adecvate din setările browserului.  

    De asemenea, instrumentul nostru de gestionare a consimțământului privind modulele cookie vă permite să vă gestionați preferințele pentru categoriile de module cookie (cu excepția celor care sunt strict necesare). Instrumentul va furniza, de asemenea, o prezentare generală a tuturor modulelor cookie utilizate în cadrul categoriilor descrise mai sus.  Pentru informații suplimentare despre modulele cookie și/sau modificarea preferințelor referitoare la consimțământul privind modulele cookie, vizitați centrul de preferințe aici

     

    Folosim serviciile unor terțe părți, inclusiv Google, pentru propriile noastre scopuri publicitare și pentru a transmite reclame (inclusiv reclame bazate pe interese), iar aceste terțe părți pot, de asemenea, utiliza module cookie în aceste scopuri și pentru a urmări vizitatorii site-urilor noastre web și pe alte site-uri web. Pentru a renunța la utilizarea de către Google a modulelor cookie sau a identificatorilor dispozitivelor, puteți vizita Setările Google privind reclamele sau puteți accesa pagina de renunțare a platformei Google Marketing. De asemenea, puteți renunța la anumite reclame bazate pe interese prin vizitarea paginii de renunțare a Network Advertising Initiative și a paginii de renunțare a Digital Advertising Alliance. Nu menținem sau nu controlăm aceste mecanisme de renunțare, care sunt furnizate de terțe părți neafiliate. În plus, nu controlăm care terțe părți decid să participe la aceste mecanisme de renunțare. A se reține că renunțarea la reclame bazate pe interese nu înseamnă că nu veți mai vedea publicitate în cadrul serviciilor, ci că aceste reclame pot fi mai puțin relevante pentru interesele dvs.

  • LINKURI CĂTRE ALTE SITE-URI WEB

    Site-urile noastre web pot conține linkuri către alte site-uri web Wolters Kluwer sau ale terților, care pot avea notificări privind confidențialitatea și modulele cookie ce sunt diferite de ale noastre. Nu suntem responsabili pentru colectarea, prelucrarea sau divulgarea informațiilor cu caracter personal colectate prin intermediul altor astfel de site-uri web.

    De asemenea, nu suntem responsabili pentru orice informații sau conținut prezent în astfel de site-uri web. Linkurile către alte site-uri web sunt furnizate exclusiv pentru interese. Utilizarea și navigarea dvs. pe orice astfel de site web sunt supuse politicilor acestuia. Vă rugăm să consultați notificările privind confidențialitatea publicate pe alte site-uri web pe care le puteți accesa prin intermediul site-ului nostru web.

    Wolters Kluwer vă poate furniza notificări privind confidențialitatea, suplimentare sau diferite, în cazuri specifice, cu privire la modul în care informațiile dvs. cu caracter personal sunt colectate și utilizate pentru un serviciu specific. 

  • INFORMAȚII SUPLIMENTARE PENTRU LOCUITORII STATULUI CALIFORNIA
    Pe lângă informațiile furnizate în această politică de confidențialitate, informații suplimentare pentru locuitorii statului California pot fi găsite aici.
  • INFORMAȚII SUPLIMENTARE PENTRU LOCUITORII DIN QUEBEC ȘI CANADA
    Pe lângă informațiile furnizate în această politică de confidențialitate, informații suplimentare pentru locuitorii din Quebec și Canada pot fi găsite aici. 
  • CUM NE PUTEȚI CONTACTA

    Dacă aveți orice întrebări cu privire la modul în care prelucrăm informațiile dvs. cu caracter personal sau dacă doriți să vă exercitați unul dintre drepturi, ne puteți contacta utilizând secțiunea „ÎNTREBĂRI ȘI ALTE SOLICITĂRI”. De asemenea, puteți contacta Responsabilul nostru cu confidențialitatea datelor utilizând formularul „ÎNTREBĂRI ȘI ALTE SOLICITĂRI”.

    În cazul în care considerați că nu suntem receptivi sau dacă nu sunteți de acord cu practicile noastre privind confidențialitatea datelor, aveți de asemenea dreptul, în funcție de legislația aplicabilă, să depuneți o reclamație la Autoritatea dvs. locală de protecție a datelor. 

    Ca răspuns la o solicitare, vă putem solicita verificarea identității, dacă este necesar, și furnizarea de informații care ne ajută să vă înțelegem mai bine solicitarea. Dacă nu răspundem solicitării dvs. sau răspundem parțial, vă vom explica de ce. 

  • ACTUALIZĂRI ALE ACESTEI NOTIFICĂRI

    Din când în când, putem actualiza această Notificare privind confidențialitatea și modulele cookie sau orice altă declarație de confidențialitate specifică. Atunci când facem modificări asupra acestei Notificări privind confidențialitatea și modulele cookie, vom adăuga o nouă dată la această declarație de confidențialitate. Această versiune este în vigoare începând cu ianuarie 2024.

    Versiunea 1.3, 2024